Jag är helt normal; i min egen värld. Jag hörs, jag syns och det går inte att ignorera mig.
Som för de flesta andra så är jag mångfacetterad. Mina intressen är bland annat:
  • spel (PC, PS3, brädspel och kortspel)
  • tv-serier (Game of Thrones, The Walking Dead, Arrow m.m.)
  • film (skräck och action är att föredra)
  • böcker.
Visserligen gillar jag saker som shopping, smink, mode och dylikt men mina andra intressen kommer först.
Jag är 27 år gammal och pluggar till socionom på Karlstads universitet. Jag trivs relativt bra i Karlstad men hoppas kunna fly staden inom 5 år. Karlstad är en typisk mellanstad där man inte har några fördelar med en storstad men alla nackdelar med en mindre stad. Alla känner alla-typeofthing. Känns för det mesta som en stor kokande gryta av intriger där alla snackar skit om alla.
 
Jag är singel och heterosexuell och jag är väldigt nöjd med det. Istället för att hålla efter en karl så tar jag hand om mina två gerbiler, två katter och en dvärghamster. Djuren är mycket viktiga för min del och jag har omplacerat många djur som ingen velat ha.  Jag anser att man ska ta ansvar för djuren man införskaffar och om man vet med sig att man inte kan det så ska man INTE skaffa djur till att börja med. Mitt intresse för djuren och deras rättigheter har gjort att jag är demivegitarian. I framtiden hoppas jag kunna bli vegan men det är en lång resa dit.
 
(En av mina katter. Muffins. ♥ Hon har stil damnit.)
 
Vad är det för fel på mig? Precis som med alla andra så har jag mina brister och quirks. Jag tål t.ex. inte människor som tuggar med öppen mun, petar näsan eller har trasiga strumpbyxor. Vad är det som är bra med mig? Jag är lojal, ärlig och öppen med vad jag tycker och känner.
Peace.
 
karlstad, personlighet, ragecake, student, vem är jag,

Kommentera

Publiceras ej