Min blogg saknar långa och seriösa inlägg, det vet jag. Men det finns inte mycket av mina mer seriösa funderingar som jag känner för att dela med mig av. Även om inte många läser bloggen så finns det ändå på internet för alla att hitta. Den där seriösa sidan kommer ut sent på natten då sömnen uteblir. En natt som denna.
 
I natt är det In Flames med Alias som spelas på repeat. Är lite irriterad på människor generellt sett eftersom jag under den senaste tiden råkat ut för många lögner och människor som sprider dem.
Jag blir förvånad över hur "vuxna" människor behandlar varandra och bristen på respekt. En del ljuger varandra rakt i ansiktet och förnekar sedan sina lögner om de konfronteras med dem. Urgh. Finns inga ord.
Jag vill inte bli som dem. Jag vill inte bli "vuxen" som dem.
 
"I won't let the world break me, so I need to change direction
Nothing special and far from perfect, light the way for me
I won't say I'm sorry, I got what I deserve"
//In flames - Where the dead ships dwell
 

Jag erkänner glatt att jag är rädd att bli som dem. Är det inte lättare att bara vara ärlig?
Om man har ett problem med någon så är det mycket lättare att ta det med personen i fråga och inte med alla runt omkring sig, intesant? Inte vet jag.
Peace.

Kommentera

Publiceras ej