Okej. Som en väldigt envis singel så ska jag härmed förklara vad jag söker efter i en partner. Han ska vara lång, mörk och ... NEJ. Absolut inte. Jag bryr mig egentligen inte mycket om utseendet om resten klickar. Jag vill att min partner ska vara smart, gilla samma filmer som mig och kunna argumentera för sina åsikter och ståndpunkter. Han måste dessutom verkligen kunna stå för det han tycker även om jag inte håller med.
Det är nog kärnan och det som är viktigast. Resten är bara önskemål som inte betyder så mycket. Självklart ska han inte lukta illa men det säger sig självt.
That's it. Det låter inte omöjligt, eller hur? Men det är väldigt svårt att hitta en man som mentalt är på samma nivå som mig. Tills jag hittar honom så förblir jag singel.
Peace.

1 kommentarer

Beard

09 Jul 2013 09:14

Hej.. här är jag:)

Kommentera

Publiceras ej