Ja, mycket händer i mitt liv och det är svårt att komma igång med att blogga ordentligt.
Jag är helt enkelt dålig på att blogga och det skäms jag inte för. Efter mitt sommarvikariat så har jag koncentrerat mig på att söka ett nytt jobb och att ta mitt körkort.
Riskettan och halkbanan är avklarade och jag är snart redo för att faktiskt ta körkortet. Trodde aldrig dagen skulle komma men det gör den. Jag fick reda på att det är ruskigt dyrt att ta körkort helt på egen hand och endast köra på körskola. Pengarna rinner ut i ingenstans medan jag försöker lära mig så snabbt jag kan. Det är inte lätt.
Men jag ska fixa detta, själv.
 
För ett tag sedan ansökte jag om att få genomgå en gastric sleeve. Läkaren skickade en remiss och jag åkte till Torsby i torsdags för att få information. Läkaren vill inte göra en sleeve på mig. En gastric bypass vore bättre, anser han. Jag är dock helt säker på att det är en sleeve som jag vill ha. Vi får se vad som händer.

Kommentera

Publiceras ej