Idag sov jag tills jag vaknade av mig själv (09:30) eftersom jag fortfarande har semester. Tog min första påse modifast idag och drack den runt 10:30. Tog min andra vid 14:30. Jag är hungrig men det känns ändå okej... Har huvudvärk och känner mig trött men det är något som jag var beredd på sedan innan. Startvikten är idag: 128,9 kg.
Jag kommer att klara av det här. Det vet jag. Imorgon så måste jag åka till vårdcentralen för att ta blodprov innan journalskrivningen 1/9.
 
Det här med semester är inte så dumt som jag trodde. Jag är nu inne på min tredje och sista vecka och nästa vecka så blir det att jobba igen. Jag har verkligen slappnat av under min semester och är glad över att allting kring flyt kommer nu och inte nästa vecka. Förhoppningsvis så har det värsta gått över tills dess.
Flyt inför gbp,

Kommentera

Publiceras ej