Efter 3 veckors semester så började jag jobba igen idag. Skrivbordet var fyllt med papper och min inkorg var överfull av både det ena och det andra. Det känns precis som att komma hem då jag efter alla månader på jobbet gjort det till min plats i världen. Jag känner att jag kan göra nytta och utnyttja en del av mina talanger. Den sak som utmärkte denna måndagen från en annan måndag var min kasse fylld med modifast. Jag mår bra idag och jag är glad över att få träffa mina kollegor igen. Många önskade mig lycka till och var nyfika på resan som jag gör. Efter mitt förra jobb och kommentarerna som skvallrade om att mina ex-kollegor ogillade mitt utseende så känner jag tvärt om på det jobb som jag har nu.
 
Jag mår bra idag. Min mage mullrar men jag känner mig knappt hungrig. Visst saknar jag vissa saker som t.ex. banan men det spelar ingen roll. 6/28. I got this.
Flyt inför gbp, Hälsa, gbp,

Kommentera

Publiceras ej