Jag vet inte vart jag ska börja. Det har varit en emotionell karusell som jag aldrig vill uppleva igen. Jag har 12 tabletter som ska tas varje dag och 1 spruta. Jag har varit öm, trött och ångrat att jag ens lever. Ömheten och smärtan är det minsta som besvärat mig under de senaste dagarna. Såren kliar lite men det är ingenting som stör mig. Jag har mått riktigt dåligt och jag vet inte hur många timmar som jag har spenderat med att må dåligt. 115,8 kg står vågen på idag och jag vet inte om allt det som jag gått igenom har varit värt det. Jag får hela tiden gå tillbaka till mina gamla tankar för att påminna mig om att jag faktiskt tyckte att det var värt det att genomgå detta. Vikten känns väldigt orelevant för mitt liv när jag kämpar med att försöka äta och dricka ordentligt varje dag. Celebran som jag ätit varje dag verkar ha spelat roll vad gäller mående och jag bestämde igår att jag ska sluta ta dem då jag inte har så ont ändå. Vaknar med illamående, yrsel och en jättekonstig känsla i magen. Jag vet att jag måste äta men jag har ingen lust. Tar mig upp ur sängen och äter ändå. Tar mina tabletter och känner mig som en urvriden disktrasa. Jag hoppas att det blir bättre.
gastric bypass, gbp,

Kommentera

Publiceras ej