Det blev nästan en resa till akuten kl.02:20 i natt. Jag vaknade mitt i natten av en smärta i hela magen, buken och sidorna. Smärtan var nästan ohanterlig och jag snubblade in till min kombos rum för att väsa att jag behövde hjälp. Det hela slutade med att vi ringde till 112 och en ambulans kom hem till mig och 2 jättetrevliga ambulanssköterskor kom till lägenheten. De kollade det mesta och de tryckte på min buk. Smärtan avtog lite och vi tog beslutet att jag skulle stanna hemma och avvakta med att åka in till akuten eftersom jag mådde lite bättre. Så från att gått ifrån att tro att jag skulle dö så mådde jag okej. Jag somnade om när de hade gått och sov gott tills jag skulle upp till jobbet. Jag har fortfarande lite känningar av smärtan och det molar lite då och då. Men känns okej.
 
Dag 16 av 28 och jag mår bra. Vågen går ÄNTLIGEN neråt igen efter att vikten har stått stilla under 5 dagar. Igår ringde jag Torsby i ren panik över att jag inte gick ner fortare men de tyckte att det är bara att fortsätta då de gått bra hittills. Snart blir det ännu en shake och imorgon väntar dag 17. Det är inte långt kvar nu.
Flyt inför gbp, gbp,

Kommentera

Publiceras ej