Grattis till mig på min födelsedag!
För första gången på många år så blir det ingen middag eller tårta för min del. Istället blev det en tur till Torsbys sjukhus för information och vägning etc inför operationen. Läkaren var nöjd med min viktnedgång såhär långt och när jag frågade angående kravet på nedgång så svarade han med: 4kg räcker inte men det kommer bli mer så det är nog inga problem. Jag har totalt förlorat 5.2kg och jag är inne på dag 9/28. Provade en soppa från Modifast och den var riktigt god (4.5/5). Jag önskar att jag hade hittat den tidigare så jag sluppit vaniljpuddingen.. ugh.
 
En vän följde med mig till Torsby för samtal och sällskap. Vi har inte setts på över 1 år nu så det var riktigt trevligt. Sedan bar det av till Kil för ett besök hos vännens mor. Vi plockade äpplen i trädgården (som jag planerar att koka och äta efter operationen) samt en tur hem till mig. Visst så har jag inte fått några presenter och ingen tårta men jag är ändå nöjd med dagen. Fler vänner kommer på födelsedagsfest hos mig på lördag så ska fira ordentligt då med Pepsi max och chokladpudding samt gott sällskap.
Flyt inför gbp, gbp,

Kommentera

Publiceras ej