I lördags hade jag en födelsedagsfest som blev mycket lyckad. Jag var nykter (såklart) och avnjöt iskall Pepsi max hela kvällen. Det kändes konstigt att bjuda på både alkohol och fika utan att ta del av den. Dagen efter så mådde jag riktigt dåligt. Precis som om jag skulle vara bakfull. Min kombo (kompis man bor med) mådde utmärkt och hon hade faktiskt druckit. Har märkt att jag behöver rutiner kring mina måltider och att jag annars riskerar att glömma dem om jag gör något mer intressant just då. Efter operationen så kommer jag inte ha något val gällande det och jag hoppas att det kommer hjälpa mig till ett mycket bättre liv med ordentliga rutiner kring allting.
 
Dag 13 av 28 är snart avklarad... inte långt kvar nu.Imorgon så har jag kommit halvvägs. Jag är väldigt orolig över att jag inte går ner lika mycket som jag gjorde i början och att jag hade samma vikt imorse som jag hade igår morse. Jag hoppas verkligen att det vänder så att jag går ner mer i vikt.
Flyt inför gbp, Hälsa, gbp,

Kommentera

Publiceras ej