Idag är det 6 dagar kvar av mitt 28 dagars långa flyt. Dessvärre så har smärtan i magen kommit tillbaka och jag har undet 2 nätter inte kunnat sova på grund av att smärtan varit intensiv. Försökt att kontakta min vårdcentral men deras system är värdelöst. Det går att boka tid på nätet med det är först flera dagar/veckor senare. Ringt 1177 ett par gånger och rådet är då att ringa Torsby. Jag ringde Torsby idag och fick beskedet att de skulle prata med kirurgen. Ett tag senare då ringer de och berättar att de vill göra ett ultraljud eftersom de misstänker att gallan krånglar. Med det beskedet så får jag veta att min operationen antagligen blir framflyttad också. Det innebär i sin tur ett längre flyt och en längre väntan. Min arbetskamrater, familj och vänner och framförallt jag hade förberett oss på att operationen blir 21/9. Nu blir det antagligen inte så.. Gallan kan krångla och en går ner mycket i vikt och det är tydligen inte första gången. OM det är gallan så behöver de operera. SÅ, det kan bli 2 operationer. Känns sådär just nu.
Flyt inför gbp, Hälsa, gbp,

Kommentera

Publiceras ej