Visst är det så att människor kan förstöra eller förgylla tillvaron? Vissa jag har träffat har fullkomligt vänt upp och ner på mitt liv samtidigt som en del inte syns eller hörs. En del visar sig vara rent av spritt språngande galna och en del är tröga. Nedan följer ett par saker som har varit extra minnesvärda för min del:

”Grönt och rött är drakfärger och svart är en vampyrfärg.” – 19 åring

”Bebisar ligger i moderkakan.” – sagt av en 23åring som pluggar på KAU.

”Man andas med levern juh.” – 24 åring som pluggade till USK.

”Du får inte lyssna på den gruppen! Jag hittade dem först!” – 20 år gammal tjej som är speciell.

”Vaddå vatten?! Jag har sprit!” – 30 åring på en fest.

”Jag ska bli strippa när jag blir stor.” – sagt av en 50 år gammal gubbe.

”Jag har aldrig tänkt på att kött är döda djur.” – kvinnlig bekant.

Ja, vad säger man om sådant? :) De har varit underhållande oavsett hur man ser på saken men skrämmande i en annan vinkel.

1 kommentarer

Ploopie

13 May 2013 17:01

Haha låter som du träffar en hel del intressanta människor!
Men skumt.. jag har inte sagt något speciellt.. det måste ändras på ;D

Svar: Du känner däremot två av människorna på listan. :P
RageCake

Kommentera

Publiceras ej