Dag 3 och jag mår lite bättre. Vaknade ganska sent och fick i mig en måltid vid 12 för att sedan vara inne i centrum tills 18:00. Fick dricka en VLCD-dryck när jag kom hem och nu har jag ändå 2 till modifast som jag måste få i mig. Jag lever ett liv då jag rör på mig ganska mycket och jag inser att min största utmaning är att jag måste hålla i mina mattider.
 
Spenderade dagen hos min frisör och är rätt nöjd med livet. Bara massssssor med dagar kvar till operation.
 
Något som jag har funderat mycket på är att många som genomgått en gastric bypass var mycket missnöjda med sigsjälva innan operationen och lägger upp bilder där de ska framstå som fula. I kommentarerna skriver människor: "Vad fin du är nu". Som att personen inte var fin innan.. Inte okej. Jag har inga "skämsbilder" som jag kommer göra något dylikt med. Jag är så fruktansvärt nöjd med migsjälv och anser inte att jag är ful på något vis.
 
Artros, Flyt inför gbp, Hälsa,

Kommentera

Publiceras ej