Ja, det har varit riktigt jobbigt under de senaste dagarna. Natten onsdag till torsdag så fick jag ondare i magen än vad jag någonsin haft förut och åkte in till akuten. Väl där så fick jag vänta i 3h och fick ingen hjälp. Läkarens fråga: "Men du har väl inte så ont nu eller?" Jo, det hade jag. De vägrade dock ge någon sorts smärtstillning och jag åkte hem därifrån utan medgivande från läkaren. De ansåg att jag skulle vänta på mitt ultraljud. Jag ringde upp Torsby under torsdagen och frågade angående mitt ultraljud och när det skulle bli. Svaret var att jag inte var satt på någon prioriteringslista och att det skulle dröja. Jag förklarade såklart att jag haft jätteont och behöver göra ultraljudet så snart som möjligt. Sköterskan ringde upp mig lite senare och berättade att hon flyttat mig till prio och att jag får göra mitt ultraljud på måndag. Jag känner mig lättad samtidigt som jag mår dåligt över att inte veta när eller om det blir en operation. Jag har svårt att äta och är utmattad av min tillvaro.
Flyt inför gbp, Hälsa, gbp,

Kommentera

Publiceras ej